Palautusehdot
Vaihto ja palautus
Tarkistamme kaikki tuotteet ennen lähetystä, jotta saisit aina oikean ja virheettömän tuotteen. Tästä huolimatta, jos et ole tyytyväinen tilaukseesi tai se on virheellinen, sinulla on 14 päivän palautusoikeus (Palautusoikeus ei koske hygieniatuotteita, kuten korva- ja lävistyskoruja KSL6:16§3&4). Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja myyntikuntoisia. Asiakas vastaa tuotteen arvonalentumisesta mikäli tuote palautetaan alkuperäistä kuntoa poikkeavassa kunnossa. Nämä palautusehdot koskevat ainoastaan verkkokaupasta tehtyjä tilauksia! Muissa tapauksissa ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Ilmainen palautus Suomesta
Ilmaista palautusta hyödyntääkseen tilaajan tulee kirjautua asiakastililleen ja täyttää palautusilmoitus sekä käyttää palautuksessa Ninjan antamaa palautustunnusta. Palautusohje ja -tunnus toimitettaan palautusilmoituksen käsittelyn jälkeen sähköpostitse. Palautuksen voi myös tuoda veloituksetta Ninjan toimipisteeseen.
Mikäli tilauksen ostoskorin arvo on 0€ (nolla euroa) ennen toimituskuluja, asiakas ei voi hyödyntää Ninjan tarjoamaa ilmaista palautusoikeutta vaan asiakas vastaa itse palautuskuluista käyttämänsä palautustavan mukaan.
Palautus ulkomailta
Suomen ulkopuolelta tehtyjen palautuksien kuluista vastaa asiakas.
Vaihto
Tuotteen vaihtaminen toiseen tehdään aina uuden tilauksen kautta, jotta varmistamme haluamanne tuotteen saatavuuden eikä meidän tarvitse odottaa ensin palautuksen saapumista käsittelyyn.
Kuinka teen palautuksen?
Kirjaudu asiakastilillesi tehdäksesi palautus. Kirjaudu HUOM! Mikäili olet vastaanottanut väärän tai viallisen tuotteen ota yhteyttä asiakaspalvelu@ninja.fi.
Kun olemme vastaanottaneet palautusilmoituksenne, käsittelemme sen ja lähetämme teille sähköpostitse ohjeet palautuksen tekemiseen. Palautus on ilmainen kun palautus on tehty ohjeiden mukaisesti. Palautuksen voi tehdä myös suoraan myymäläämme.
Palautuksen toimitus toimipisteeseemme kestää yleensä 1-4 arkipäivää. Kun palautus on saapunut meille, käsittelemme sen ja palautamme rahat käyttämällenne maksutavalle.
HUOM! Toimituksen lisäpalveluita ei hyvitetä palautuksen yhteydessä. Mikäli palautuksen jälkeen tilauksessa olevat mahdolliset alennukset tai tarjousehdot eivät täyty, veloitetaan erotus palautuksen yhteydessä. (Esimerkiksi mikäli alkuperäinen tilaus on ylittänyt ilmaisen toimituksen rajan, mutta palautuksen jälkeen tilauksen arvo jää alle rajan, veloitetaan toimituskulut valitun toimitustavan mukaan kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti.) Muutoin palautetuista lähetyksistä voidaan periä toteutuneet toimituskulut. Uudelleen lähetyksestä laskutetaan lähetyskulut kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Yksi palautus per tilaus on ilmainen, tämän jälkeen palautuksesta syntyneet kustannukset veloitetaan voimassa olevan hinnaston mukaisesti.
Emme vastaanota postiennakolla palautettuja lähetyksiä! Palautusehdot koskevat ainoastaan verkkokaupasta tehtyjä tilauksia. Jos sinulla on kysyttävää palautusehdoista, ole ystävällinen ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Noutamaton lähetys
Noutamatonta lähetystä ei KSL:n mukaisesti lueta palautukseksi. Noutamattomasta lähetyksestä veloitetaan toteutuneet toimitus- ja palautuskulut kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Myymälöistämme noutona tilatuista peritään 3,90€ toimituskulu, mikäli tilaus jätetään noutamatta.
Tuotereklamaatiot
Ninja vastaa siitä, että jokainen lähetys tarkistetaan huolellisesti ennen kuin se lähetetään asiakkaalle. Jos tästä huolimatta tuotteessa on virhe tai tuote on väärä, tulee virheestä reklamoida välittömästi Ninjan asiakaspalveluun. Mikäli haluat purkaa kaupan, palautetaan maksu 30 päivän kuluessa siitä, kun Ninja on vastaanottanut virheellisen tuotteen.
Kuluttajansuoja
Ninja noudattaa kaikessa toiminnassaan Kuluttajansuojalakia sekä Kilpailu- ja kuluttajaviraston ohjeita ja suosituksia. Osa tuotteistamme on hygieniatuotteita (esimerkiksi läpimenevät korvakorut, lävistyskorut), joilla ei ole peruutussoikeutta, mikäli tuotepakettien sinetti on avattu (KSL 6§ 16).
Lue lisää sopimusehdoista.